SMS/WHATSAPP 0148910825 UNTUK ORDER. 

WAKTU OPERASI
ISNIN-JUMAAT
8 PAGI-2 PETANG-(WAKTU AKTIF REPLY SMS/WHATSAPP/PM)
2 PETANG DAN SETERUSNYA- AKAN REPLY TAPI LAMBAT SIKIT DEPEND DENGAN SITUASI

SABTU-AHAD
AKAN REPLY TAPI LAMBAT SIKIT DEPEND DENGAN SITUASI

Tuesday, July 8, 2014

NZ Jamu Perawan - Harga Murah Original Promosi


HARGA PASARAN :
1 BOTOL RM35 TIDAK TERMASUK KOS POS

HARGA KAMI:RM35 SIAP POS SM, SS ADD RM5

CARA ORDER KLIK SINI

KEMBALIKAN MEMORI INDAH MALAM PERTAMA MU, SIANG TERBAYANG MALAM MERINDU

JAMUPERAWAN KECIL2 CILI PADI,, SUDAH KENA PASTI MAHU LAGI !

KHASIATNYA :
·٠•●merawat keputihan dan lendiran yg banyak●•٠·˙
·٠•●menyempitkan rahim dan ketat seperti perawan●•٠·˙
·٠•●merawat dan menyembuh luka-luka dalaman semasa dalam pantang dan
selepas bersalin●•٠·˙
·٠•●mengecutkan peranakan●•٠·˙
·٠•●menghilangkan gatal-gatal di faraj wanita●•٠·˙
·٠•●melancarkan peredaran haid●•٠·˙
·٠•●vagina akan berbau harum semulajadi●•٠·˙
·٠•●Kencing Manis●•٠·˙
·٠•●Darah Tinggi●•٠·˙
·٠•●Gout●•٠·˙
·٠•●melawaskan pembuagan air kecil dan air besar●•٠·˙
·٠•● kulit akan menjadi kemerahan dan gebu serta tegang●•٠·˙
·٠•●anti jerawat●•٠·˙
·٠•●dapat mengembalikan awet muda●•٠·˙
·٠•●menegangkan bibir faraj yg telah kembang dan kendur●•٠·˙
·٠•●sengugut / mengurangkan sakit segugut●•٠·˙
·٠•●menambahkan tenaga batin●•٠·˙
·٠•●memulihkan urat saraf●•٠·˙
·٠•●merawat payu dara kembali tegang dan pejal kemerahan (montok)●•٠·˙
·٠•●merawat payudara ( KANSER )●•٠·˙
·٠•●anti kanser●•٠·˙
·٠•●sakit lutut●•٠·˙
·٠•● kebas kaki tangan●•٠·˙
·٠•●senak kembung●•٠·˙
·٠•●angin medu●•٠·˙
·٠•●lenguh sendi●•٠·˙
·٠•●mengembalikan berat badan secara alami●•٠·˙
·٠•●AWET MUDA dan MENGEKALKAN KEPERAWANAN●•٠·˙
·٠•●utk kesuburan dan boleh menjarakkan anak●•٠·˙


Ramuan Bahan Pil....
- Daun Mas Cotek
- Manjakani
- Nenas Batu
- Ibu Gamat
- Madu Lebah
- Akar Kayu Sari Rapat.

3 HERBA DIRAHSIAKAN BAGI MENJAGA WARISAN KELUARGA KAMI DARI DICIPLAK SESETENGAH PIHAK YG TIDAK BERTANGUNGJAWAB.



CARA -CARA MAKAN & INSERT JAMUPERAWAN PILLS~ BY NZ SHOP ~
 1 ~ Untuk merawat keputihan, lendiran yg bnyak berbau masam mkn 3-5 biji sehari slps mkn. insert sebiji jamu pil sebelum tidur dan cuci apabila bangun pagi.
2 ~ Untuk memontokkan sambil menjaga kecantikan dari dalam serta kemutan yg padat dan yg kuat mkn 4biji pagi dan mlm selepas mkn.
3~ Untuk ibu yg selepas melahirkan serta menyusu badan makan hanya sebiji jamu pil shj, jika tidak panas blh tambah 1bj lg. mkn selepas mkn.
4~ Bagi yg keguguran atau selepas pembedahan mkn 4-5biji pagi dan malam. selepas mkn.
5~Untuk menghilangkan dan memperkemaskan bibir faraj, rendam 2 -3biji di dlm air suam sehingga kembang dan cuci di bibir faraj dan dalam vagina.
6~ Untuk kepuasan seks, masukkan sebiji jamu pil di dalam faraj seboleh jari dan jgn kemut semasa insert dilakukan. Tuggu 1 - 2 jam pintu rahim akan mengecut, ketat dan laluan akan menjadi sempit, hubungan akan kembali seperti malam pertama. perawan yg menawan.

SENAM KEMUT  SELALU AMALKAN
"Duduk melunjur, bengkokkan lutut dan jarakkan kaki 12 inci antara satu sama
lain. Kemut otot-otot di sekeliling dubur (sama seperti ketika anda menahan
kentut) dan biarkan seberapa lama yang boleh - sehingga 20 saat. Rehatkan otot
tersebut perlahan-lahan, tarik nafas dalam-dalam dan ulangi proses ini. Senaman
ini boleh dilakukan ketika anda berdiri dalam bilik mandi, atau duduk (semasa
memandu) atau semasa buang air kecil".

TESTIMONI -  2012


JAMUPERAWAN TESTIMONI ~ 7/2/2012
" mowning sis cyg,,,
jamu dh smpai...bes tuuuuu..haha..
ary 2 jue de g K.L..jue g umah adik...adik jue trkezut..dye tye jue...akk mkn pe ye,,??jue pn tye dye,,'knp..'dye leh jwp pe tw......BODY AKK CANTIK AR,,CM ANK DARE,,,kui,,kui,,kui,,,jue pn bgtw kt dye yg jue mkn PRDC JAMU PERAWAN....cm ank dare mey...ske ye,,,

TESTIMONI JAMUPERAWAN ~ 7/2/2012 ~ Testi panas2 lagi ni ye ^_^
"kak jamu tu mmg best la...
puas hati sy mkn...bdn pun xpenat dah suami pun x merungut dah hehehe layan pun baik punyaaaaa hehehe peluk sampai pagi "

Testimoni PERAWAN AYU & JAMUPERAWAN 8/2/2012 ~ panassss 18xssssss ,,,

"hye sis...jus nk share & inform..byk gak perubahan bl mkn jamu akk tu..bl mkn perawan ayu alhamdulillah selera mkn pun kurang, mata pun segar, senggugut pun dh ok ckit...mkn jamu perawan lg la dasyat..hehe hubby asyik ckp np ssh sgt nk masuk?? selalu sng jew... hikhik senyum lbr je sy dgr tenkiu sis t dh abis sy order lg k..."

Testimoni JAMUPERAWAN ~ 8/2/2012
""Mmg mantop gile... Hubby pun mmg terkejut dgn perubahan yg ketara tang bahagian atas dan bhgn 'tut'... kalau insert jamu perawan tu mmg lg dahsyat la
kak ten Q so much"

Testimoni panass utk hari ini ~ 2/3/2012 time : 12.29pm
"JP mmg mantap , hubey lak makan TL ...apa lg...like perang dunia ke 4 bilik...setiap mlm like mlm pertama..."

Testimoni panas2 lagi yee for today 2/3/2012

" as salam kak nora! ,arini pg2 kakak saye call smbl melalak!katenye die pg psg alat pncegah khamilan n yg lawaknye doktor yg psg tu tkejut sbb baru hari ke-38 BERPANTANG da ketat lain mcm!bkn men pyh lg nk mskkn alat tuh!!hik3x.ni sume penangan jamu PERAWAN kak nora lah!die hepi sgt saye suggest kat die jamu PERAWAN tok die amalkn dlm pntng..soooo kak nora..thank you a lot sbb bekongsi rahsie 'perawan' dgn kami!weeeeeeeeeee!:)

No comments:

Post a Comment